GCors

  • Deshodes development

GCors

GCors CRM je prva i jedina domaća CRM aplikacija.

Jednostavnost korišćenja i mogućnost prilagođavanja i za najzahtevnije korisnike je ono po čemu se GCors CRM izdvaja.

GCors CRM je pravljen i razvijan od 2011 u stalnoj kooperaciji sa našim klijentima. U njemu nećete naći module i elemente koji vam ne trebaju ili su isuviše komplikovani za korišćenje.

Fokusiran na brigu o kupcu i prodajne procese, GCors CRM je idealan za vođenje prodaje, marketing aktivnosti i menadžment kupaca.

Korisnici

Sve vrste delatnosti, GCors CRM je prilagodljiv i najzahtevnijim korisnicima

Koji su benefiti za korisnike

  • Domaće rešenje i podrška
  • Stalno razvijan proizvod od 2011 godine
  • Pristupačna cena i jednostavan način licenciranja
  • Mogućnost proširenja po željama korisnika
  • Svi korisnici dobijaju punu verziju softvera

Funkcije

Partneri, Potencijalni i Kontakti
Održavajte vaše partnere, potencijalne partnere-lidove i njihove kontakte.
Prodaja
Kreirajte ponude, fakture, proizvode, cenovnike. Svaki od vaših partnera može imati svoj cenovnik.
Aktivnosti
Pratite sve vaše aktivnosti kroz pozive, sastanke i zadatke.
Imejl integracija
Šaljite i primajte imejlove sa svih vaših imejl naloga kroz GCors CRM. Pratite imejl aktivnosti na karticama vaših partnera, kontakta i lidova-potencijalnih kupaca.
Izveštavanje i kontrolna tabla
Koristite izveštaje i kontrolne table da organizujete vaše dnevne aktivnosti na efikasan način. Možete sami kreirati svoje izveštaje pomoću  TSQL.
Sveobuhvatna administracija
U mogućnosti ste da kreirate sopstvene module i polja. Možete upravljati svojstvima polja (kao što su: obavezno, samo za čitanje, vidljivo). I mnogo, mnogo više ...

Instalacija i način korišćenja

  • Web
  • Cloud hosting

Operativni sistemi

  • Windows
  • Linux
  • iOs
  • Android
  • UNIX

Uredjaji

  • PC
  • Tablet
  • Lap top
  • Smartphone

Jezici

  • Engleski
  • Srpski

Integracija

ERP: UPIS.net, Synapse

Mail servisi: MailChip

SMS servisi: PTT, Comtrade

Bezbednost

  • Dnevni backup
  • https

Obuka

  • U prostorijama korisnika
  • Online obuka

Podrška

  • Email
  • Telefon (od 08 do 16h svakog radnog dana)

Cenovni model

  • Mesečna pretplata
  • Besplatna verzija
  • Trajna licenca

Cenovnik

Cloud rešenja (cena za za godišnje plaćanje)
-Starter: Do 10 korisnika 30 evra mesečno po korisniku+pdv
-Small business: Od 11 do 50 korisnika 25 evra mesečno po korisniku+pdv
-Enterpise: Od 51 korisnika 20 evra mesečno po korisniku+pdv
Mesečno plaćanje: cene se uvećavaju za 16,66%

OnPremise (server korisnika):
-Cena aplikacije: 5.000 evra+pdv
-Cena licence po korisniku: 250 evra+pdv

Free trail: 30 dana

O nama

Mi smo prvi i jedini CRM proizvođač u Srbiji.

Sve je počelo 2008 godine kao ideja o razvoju softvera koji bi služio kao naša evidencija o klijentima. Nedugo zatim je ta ista ideja prerasla u ideju o razvoju prve CRM aplikacije u Srbiji. Razvoj je trajao par godina i već 2012 godine počinju prve implementacije. Tokom godina broj uspešnih implementacija je rastao tako da se danas možemo pohvaliti sa velim broj uspešno realizovanih projekata. I dan danas smo bili i ostali prvi i jedini proizvođač CRM u Srbiji.

Ostala naša rešenja:

  • DInc aplikacija –event management
  • DStore-online prodavnica

Ocene korisnika i rejting

    Review program za ovo rešenje nije aktiviran